nedelja, 10. januar 2016

SECRET SANTA 2015




It is time for me to stop my winter hibernation and write a new post. Do you agree? Because I ended year 2015 in a great company of my friends and got some pretty awesome gifts, I decided to share with you one of them. Slovenian beauty blogers had a great idea: SECRET SANTA! Each bbloger gets another bbloger to give her a gift. I participated for the first time and I can confess that it is hard to buy a present for someone you don't know in person! 

Čas je, da se že prebudim iz zimskega spanca in napišem kakšno objavo. Se strinjate? Ker sem leto 2015 zaključila v dobri družbi in ob tem prejela tudi nekaj zelo lepih in uporabnih daril, sem se odločila, da z vami delim eno izmed njih. Slovenske lepotne blogerke so se spomnile super ideje: SECRET SANTA. Vsaka bblogerka dobi svojo obdarovanko in jo obdari z darilcem. Jaz sem prvič sodelovala pri tem in priznam, da je kar težko kupiti darilo za nekoga, ki ga osebno ne poznaš. 

I got my present from lovely Ajda from Ajda and Tjaša's beauty corner. When I opened beautifully wrapped package and opened the lid of the box, I became so excited! Ajda hit the nail on the head with every piece of my present. I got some new candles which had great Christmasy smell and a cute little doll which got her place on my night stand.

Jaz sem prejela svoje darilce od Ajde iz Ajda & Tjaša's beauty corner. Ko sem odprla lepo zavit paketek sem bila čisto navdušena! Ajda je zadela čisto z vsem. V paketku so me pričakale svečke s čudovitim božičnim vonjem in zelo lušten pajacek, ki sedaj krasi mojo nočno omarico. 




I also got 3 pieces of makeup. Whit just one glimpse at my blog, one can see that I love dark colours (and Ajda did look at my blog). So I got this lovely palette of 3 eyeshadows by Catrice (from Deluxe LE) 030 Rose. I really like purple so this pallet is just right! I also got this gorgeous dark ''vampy'' red nail polish 93 Red Night Mystery and limpstick 070 Plum & Base, whic is darke purple. 

Dobila sem tudi 3 kose ličil. Z enim pogledom mojega bloga človek lahko hitro ugotovi, da imam rada temne barve (in Ajda je to več kot očitno naredila). Tako me je v mojem paketku pričakala Catrice paletka treh senčk (iz kolekcije Deluxe) 030 Rose. Violično barvo zares obožujem zato, je tale paletka naravnost zame! Dobila sem tudi prekrasen temno rdeč ''vampy'' lak 93 Red Night Mystery in šminko 070 Plum & Base, ki je temno violične barve.







I want to thank again to Ajda for this beautiful and lovely gift. Beside the gift I also got something that I cherish a lot, a great new friend!

Še enkrat bi se rada zahvalila Ajdi za tako super darilo. Poleg lepega darilca pa sem dobila še nekaj, kar mi pomeni ogromno, čudovito novo prijateljico!  




4 komentarji:

  1. Your secret santa has really mafe your Christmas!! The palette, lipstick and doll is just amazing!!

    http://www.chatpatiilife.com

    OdgovoriIzbriši
  2. That "Catrice" lipstick is amazing!


    Mind following me back on blogger?

    http://karolinakz.blogspot.lt/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super super!! Res lep paketek si dobila <3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kok si lepo napisala <3 Me veseli, da ti je všeč :) Prijatelstvo pa enkrat proslaviva s šopingom pa vinčkom ;)

    OdgovoriIzbriši