petek, 06. februar 2015

Beauty Sweeties



Pred nekaj tedni sem v svoj poštni nabiralnik prejela tele luštne bonbončke (seveda sem si jih želela sprobati takoj, a žal ni šlo zaradi moje izmenjave). Gre za bonbončke, ki so izdelani po 100 letni tradiciji, v njih pa se nahajajo naravne sestavine, super živila ter koencim Q10, aloe vera, kolagen in biotin.

Najdemo jih v treh različnih oblikah (vsaka oblika ima tri okuse):
- sadni želatinasti srčki (okusi: mango - breskev, granatno jabolko - malina, acai jagode - gozdni    sadeži)
- jogurtovi kremni pralineji (okusi: acai jagode - gozdni sadeži, granatno jabolko - malina, mango -    breskev)
- sadne zvezdice z 81% deležem sadja (okusi: sladka melona, rdeča grenivka, brusnica)




V svoje roke sem prejela želatinaste srčke v vseh treh okusih. Seveda, ker sem velik sladkosned, se nisem mogla upreti, da ne bi takoj, ko sem prišla domov, odprla ene vrečke.

Prve sem tako sprobala srčke z okusom granatnega jabolka in maline. Ker sem velik ljubitelj granatnega jabolka, so me tile srčki ''iz prve'' navdušili. Prav tako so navdušili moje prijatelje in zaročenca, ki so seveda tudi sprobavali z mano.




Ker so srčki iz prve vrečke izginili zelo hitro, sem načela drugo: srčke z okusom manga in breskve. Tudi te so me navdušili saj imam rada tako mango kot breskve. Tudi vsi ostali so se strinjali, da je tudi ta okus super.




Zadnji so prišli na vrsto bonbončki z okusom acai jagod in gozdnih sadežev. Priznam, da so mi bili te malo manj všeč, a to le zato, ker na splošno ne maram preveč gozdnih sadežev. Ostali pa so bili nad njimi, spet, navdušeni.




Tele srčke bom definitivno še kupila, saj imajo dejansko okus, ki ni umeten tako kot pri ostalih žele bonbonih, prav tako pa sem navdušena nad tem, da niso zelo sladki kar je seveda še en velik plus! Poleg tega pa je že sama oblika bonbončkov srčkana ''za pojest''.

Če bi si radi prebrali več o bonbončkih to lahko storite na tejle spletni strani oziroma lahko pokukate direktno na njihovo facebook stran. Bonbončke pa drugače lahko kupite v prodajalnah
Interspar, OMV, Mol in LeClerc.

Jaz bom tele bonbončke definitivno kupila. Prvi so na vrsti pralineji in zvezdice, ki si jih zares želim sprobati.

1 komentar:

  1. Hi! I have nominated you and your lovely blog for Liebster Award! http://petrushevskadespina.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši